Catch The Wind



OM MIG

Jag är 1,77 cm lång men läkarna räknade med att jag skulle bli 1,82

Jag hatar alla bär(klarar inte konsistensen)

Jag har aldrig varit på ett bröllop

Jag är otroligt dålig förlorare

Jag är jätte rädd för att göra folk besvikna

När jag  skrattar som mest så försvinner min röst o jag skrattar tyst

Jag har jättelång stor tå

Jag tar inte någon större plats bland människor som jag inte känner

Jag är rätt nostalgisk

Jag är väldigt envis

Jag har en stor skräck för rymden, döden och sjukhus

Jag är tankspridd

Jag älskar bas och trummor/beat

När jag blir nervös så mår jag illa och kan inte sluta prata

Jag hatar musiker som är dryga för att dom är bra

Jag får panik på folk som inte säger vad dom tycker, eller håller saker inne

Jag har svårt att erkänna om jag har fel

Jag svär mycket

Jag har aldrig rökt

Jag älskar människor som kan bjuda på sig själv

Jag har en lite pessimisktisk inställning till de mesta och har en
tendens att skämta bort saker

Jag tycker inte om när det är tyst

Jag älskar 80/90-tals feeling good filmer som t.ex pretty women

Jag har världens bästa vänner

Hesa röster är det snyggaste som finns
















Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med om exakt varenda en. Och du ska veta att hälften av allt av de där stämmer in på mig med ;)

2011-09-03 @ 09:53:00
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0