Maria








På sången föraa veckan avslutade vi soul-blocket och nu ska vi sätta igång med
musikal-blocket som jag tycker ska bli jätte roligt eftersom jag älskar musikaler.
Eftersom min sånglärare Dimitri är upptagen som deltagare i True Talent så får jag
klara med en vikarie så länge. Antagligen får jag välja ut en musikal låt själv men vi
får se. Om ni har något förslag på en bra musikal låt så får ni jätte gärna
tipsa mig om den i kommentars fältet!


Nu ska jag fortsätta plugga samhälle sen får jag se om jag hinner med några
vänner avsnitt!

Hade första trumlektionen idag fresten, skit kul! :D
Puss


Kommentarer
Postat av: saga

musikal nörd<3

2011-10-07 @ 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0