What A Difference A Day Made





Åhh dagen igår! Den var så himla bra!

Dagen började med att jag vaknade,studsade ner för trappen och såg framför mig
lite vänner avsnitt. Tills jag ser klockan på spisen. 15:30. VA? Jag skulle möta
Anna i t-centralen 16:15 för att sedan gå på annas brorsas konsert. Så ringde anna i
panik, kastade på mig en klänning och rusade ut för att ta första närmsta buss.

Kände mig bara irriterad och arg på mig själv för att ha lyckats sabba tiden.
Tillslut mötte jag ändå upp Anna och vi började gå mot konserten.
Plötsligt hör jag några sjunga JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA

Tanke 1 : Nån som fyller år, men guud måste dom sjunga så högt. Schhhh
Anna börjar sjunga med och drar med mig i handen.
Tanke 2: Världens finaste emelie,issa och marthina sitter där! VA GÖR DOM??
Dom sjunger fortfarande och stirrar på mig
Tanke 3: HOLY SHIT dom sjunger för mig! Men jag fyller...i oktober

De hade bestämt sig för att överasknings fira mig i förskott haha!
Så efter en jätte mysig överasknings picknick med tårta och allt så började vi gå
mot tunnelbanan. Vi sätter oss i tunnelbanan och jag är mitt uppe i
"men anna de är har ju aldrig vart he....." Och seeen blev de svart!

Tanke 1: Men vafaaaan...
Tanke 2: Alla måste stirra, ska bara sitta här? Kan jag få bort...? Nä okej Anna
håller fast mig. JAG KOMMER DÖ O SLÅ IHJÄL MEEJ.
Tanke 3: Ächh wtf, ÅÅÅ vart ska vi nu??!! :D

Ramlandes ut ur tunnelbanan försöker jag ta mig fram BLIND. Men anna har mig
som tur är. Jag är en aning hysterisk o vrider på mig. Kollar folk på mig anna??
"Folk stirrar OH JA!"
" DET HÄR ÄR INTE EN SVENSEXA!"
"OJ Molly vi måste springa, vi har brottom!!"
DUNK får en hård smäll mot benet men springer vidare. Jag börjar höra massa
personal röster omkring mig. " Ni måste skynda, åt höger! åt höger!"
Plötsligt hör jag massa folk omkring mig igen. " okej ta av bindeln"
Framför mig är en stor scen och musikalteatern sätter igång.

Så himla fint och bra och bäst! Skulle skriva en lång klyshig text om er men jag
är inte sån som vill göra de officiellt. Men ni fär en väldigt fin sida i min dagbok
ska jag säga er. Tack för den fina dagen!! <3

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vad kul att du blev glad!!!!!! :DDDDDDD Kram på dig vännen! <33333333333

2011-09-26 @ 13:42:47
Postat av: saga

guuud va mysit de låter!!! synd att ja inte kunde föjla me men ändå tur att ja spenderade sista dan me nina fina<3 puss baby!

2011-10-07 @ 00:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0