Svaren














Kommentarer
Postat av: saga

nu svarar ja tillbaka



1.okej då vet ja, ska ja satsa på de nästa gång ja bryter en nagel eller nått

2. såklart du har. vem har inte liksom. själv kan ja dra mina egna erfarenheter o säga att ja hade en liten dream about måns zelmerlöv.aa nått ja helst glömmer.

3. hahahhahahhaha jävla mongo, du e så störd. men du kan väll skrattta åt de nu i efterhand? även fast du kanske bara ville sjunka genom jorden o aldrig komma tillbaka just då

4. va trevlit, de e alltid rolit att skratta! vad har ja själv skrattat åt idag? ja träffa dej en stund, ja e säker på att vi skrattade nånting, men vet inte riktit vad. du vet, ja e ju rätt rolig tjej, svårt o komma ihåg allt kul som slinker ur min mun

5. va fint. mej gladast gör samma saker. fast ibland har ja låtsats slå sönder gitarren, som en riktig rock star. fast jag har aldrig gjort de. bara låtsas

6. mmmm va trevlit. nu va de ju inte riktit de svar ja hoppats på mej okej, de funkar..

7. lama. dom har du älskat så länge ja kan minnas. ja hade nog sagt katt förut, men sen såg ja outsiders avsnittet o nu skulle ja aldrig mer kunna säga att ja vill va en katt, även fast de e mitt favvo djur. så ja säger apa.

8. ja kunde inte sagt de bättre själv.

9.ja kan itne riktit hålla me dej om dom valen där, speciellt inte killen. ja hade valt som sexigaste killen, HÖR O HäPNA, ed westwick (chuck bass) och som sexigaste tjejen mila kunis (jacki i that seventeen show).

10. jaa va fina minnen. alla kvällar från emmaboda i mitt hjärta o hjärna för all evighet



peace broder

2011-10-07 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0