Snart är Paris, underbart!

Snart är Paris, underbart!

Äntligen ska jag få komma bort som jag längtat efter jag vet inte hur länge. Känner mig sådär konstigt tom igen. Ibland tror jag att jag spekulerar mer runt andras liv än mitt. Haha fast ibland också enbart på mitt.

När jag tänker efter hur jag känner mig så sitter jag bara tyst. Man ska inte tänka så mycket. Men jag kan verkligen inte säga något de är så tomt. Jag längtar tills jag sitter på flyget iväg till Frankrike med Johan. Fast jag kommer sitta och skaka om honom varannan sekund och skrika att vi kommer dööö. Johan sa de i telefon att han också ville bara komma bort. Åka iväg. Nu ska jag sova puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänker inte Låtsas om att du ska dit för det är för jobbigt.

2012-04-24 @ 07:58:54
Postat av: saga

din lyckost!! haffa nån sexig fransman me randig tröja mustach o basker o ta me honom o hans vän hem till oss. love u bästa finis

2012-04-24 @ 11:26:52
Postat av: julia

lova att ringa sen när du är tillbaka!:)

2012-04-24 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0