En fantastisk Feist i lurarna och en inte lika fatastisk dag



Asså feist...hon är så jävla bra!!!! Näj vet nästan inte vad jag ska säga. Jävla geni!

Nu sitter jag iallafall hemma och försöker skriva låtar till tävlingen. Går inte lika bra.
Skriva låtar under press är ingen hit. Först: Vad ska jag skriva om? öm.....(huvudet är
lika tomt som en luftballong) slutar med att jag skriver nått om hur kass jag är men hur
jag har rätt och resten har fel.
Vilka ackord? Mmmm de här låter bra!! samma ackord följd som alltid. D G Bm A.
Säger ÄSCHH och kör på den ackord följden ialla fall. Melodi: Fråga mig inte varför
men de senaste månaderna så börjar jag jazza till varenda melodi på ett rött löjligt sätt.
Resultat: Sitter där med en kort del av en låt som är halvtaskig och kommer ingen vart.
Vi börjar väll om igen....

Fan måste ut med ella! Vi ses! Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0