Ny dag

Idag är en jobbig dag. Säger att jag inte vet varför när jag i själva verket vet exakt varför. Men om man inte konstaterar problemet högt eller skriftligt så kan man ignorera det.

Det är jag bra på. Skjuta upp och ignorera problem. Lite som att sitta utanför ett sjukhus och hålla fast sig i bilsätet. Har jag gjort många gånger.
Jag brukar vara rätt bra på att chansa och riskera saker ibland, och de har jag gjort några gånger på senaste tiden men de känns inte som det har gett mig någonting. Haha! Typ som teatern i 1an på kulturama. Om jag hade suttit och kollat på mig själv när jag spelade teater så vet jag inte om jag hade skrattat eller gråtit för att jag var så jävla dålig och pinsam. MEN efter det så kunde jag iallafall konstatera att de här med teater lämnar jag till resten av mänskligheten. Och nu i 3an ska jag sätta upp en musikal hehe...
Nej men teater delen får anna ta hand om. ANNA räknar med dig!

Nu ska jag duscha och hoppas på att dagens bekymmer tvättas
bort. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför dålig dag? och för det andra: KLART DU KAN RÄKNA MED MIG! JAG TAGGAR!!!

2012-08-21 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0