Är du fortfarande arg?

Måste nästan vara världens finaste låt rent text mässigt. Jag blir alltid helt sorgsen i hela mig när jag hör denna.

Hej du det var ju ett tag sen
600 dagar men vem räknar dem precis?
Jag tänkte jag skulle höra av mig, säga att allt är fint. Jag har färgat håret och fått pollenallergi och...

Är du fortfarande arg?

Jag lärde mig spela munspel, jag fick tid över när du försvann.

Är du fortfarande arg?
Kan du fortfarande läsa mig?
Jag brukade skrika, gråta och spy.
Men de fanns dar jag minns dem än
De bästa någonsin, är du fortfarande arg?

Några fina rader ur låten

Puss


Kommentarer
Postat av: Molly

Nej hoppas han blir bra!

Btw, du är usel på att kommentera, ja slutar blogga igen.

2012-02-10 @ 21:17:54
Postat av: saga

ja den va fin

2012-02-11 @ 14:18:38
Postat av: Anna

hej

2012-02-14 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0