Fuck it

Ibland finns det ingenstans att skrika och då kommer jag tillbaka till bloggen! Det var de här jag varnade er för. Att jag ska komma tillbaka och bara gnälla på allt. Jag önskar att jag hade ett Ronja berg där jag kunde skrika hur jävla dålig jag är. Och egentligen får man inte säga att man själv är dålig för de gör än bara ännu mer patetisk men jag har inget Ronja berg att skrika från!! Och jag är så jävla korkad ibland!

En utav mina värsta känslor är när jag känner mig dum. Jag känner mig aldrig så liten som när jag inte förstår något som borde vara uppenbart. Och jag hatar när mamma rynkar pannan när de är något jag missat. Rolig och söt är nått jag fått höra ett flertal ggr. Rolig för jag är klumpig och söt för jag ofta är förvirrad. Och fast ingen säger något ont om/ till mig så har dum ändå satt sig som en stämpel på mig. Nu har jag skrivit av mig och kan släppa de här ett tag :)

Gonatt mina kära vänner





Kommentarer
Postat av: saga

ja tycker du e rolig o söt men de e inte av dom anledningarna! du e en av dom smartaste ja känner, o smart betyder verkligen inte att man kan räkna ut ett visst mattetal för sånt e bara slöseri me tid på onödiga grejer man aldrig kommer ha användning av. du e smart på de mänskliga o användbara sättet! du e så kreativ, förstående o underbar i alla lägen!!! älskar dej mest min fina vän, såg att du hade ringt,ja ska bara äta, ringer upp dej sen. ps, om du känner för o skrika ut din ilska kan du alltid komma ut till rövis, här e de bara älgarna som blir störda då;) ps 2 hahahha hysterisk bild

2012-02-23 @ 19:27:38
Postat av: Agnes

du är inte dum molly! jag ser itne på dig så i alla fall! säg inte så:(

2012-03-02 @ 11:53:40
URL: http://www.ikonstensanda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0