Give it a try

Gör ett nytt försök och blogga igen. Men pausen har faktiskt varit riktigt skön. Jag kom just från Johan. Johan är som en varm positiv klump som man blir glad av. Fast oj positiv är ju de sista han är men han är lite som mig. Så rätt skön typ alltså. Vi var på Liljevalchs och sen åkte vi hem till honom och fixade middag. Mums. Åt tills båda sa: ja äter fast de känns som jag ska spy. Sen sa gick vi ner till tvätt rummet o de och la ut 2 madrasser och bara låg där och prata. Johan var min dj och spelade bra musik på datan. Igår åkte jag till saga och hade en skitmysig kväll! Men de var ett rent helvete att komma dit vill jag säga. Så virrig som jag är så gick jag av fel och numera har jag utforskat alla hemmestas buss-stop i 20 grader minus grader. När vi kom dit luktade de wonderfult och vi åt jätte god middag och satt och diskuterade snygga män med sagas mamma. Hennes favorit var snape. Och imorse gick vi upp kl 8( jag vet vi är grymma) och gav oss ut i snö kaoset för att ta oss an ett danspass. Svårt men skit kul. Älskar dig bebis. Senare vid 5 tiden började min mage bjäbba "Anna". De är ju löjligt att man inte ska klara av en helg utan att sakna den tösen. Men helgen hittills har iallafall varit precis så som jag ville ha den. Imorn ska jag träffa Julia länge sen får se om vi kommer på några hits!

Puss!


Kommentarer
Postat av: saga

ååååååå du e back!!!!!!!! va lycklig ja blir<3<3<3 ÄLSKAR DEJ!!!!!!!!!

2012-02-05 @ 12:32:15
URL: http://sagahehe.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej jag vill också ha en iphone så att jag kan få grymt fina bilder! De var mkt mys att bara fika tyckte jag, vi får höras snart yez? <3

2012-02-05 @ 18:54:50
Postat av: Anonym

åh jag gillar det här.

2012-02-07 @ 13:40:49
Postat av: Anonym

det är Anna

2012-02-07 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0