Memoria

Hej!
Jag brukar nästan aldrig ha några problem med att gå upp på morgnar( förutom om jag inte hör alarmet) men idag var de sista jag ville att ge mig ut i kylan. Det var iskallt i hela huset och då skulle de säkert vara dubbelt så kallt ute.

Men helgen var iallafall skön, men för kort. Vad händer med lördagen varje helg? Märker knappt av den. I fredags åt jag middag hos Elin med mina babes. Elin berätta om ett singsong läger hon vart på, blev så himla avundsjuk. Jag vill också åka och träffa massa snygga låtskrivare. Igår så uppträdde jag och Anna på ett fik. Så himla mysigt ställe! För mig och Anna gick de väll sådär, vi borde repat mer. Men de var kul och roligt att Johan kom! Så roligt att se de andra köra också. Men nu är jag snart hemma och ska begrava mig i mitt täcke innan jag tar i tur med plugg!


Kommentarer
Postat av: julia

Vad mysigt med musikcafé! :)

2012-02-17 @ 10:22:59
URL: http://theastronaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0