Min synpunkt på

Jag kom på en grej. Jag ska välja ut en bokstav varje dag och sen ska
jag skriva lite vad jag tycker om saker på den bokstaven.
Dagens bokstav är F!

FÖTTER
Med skor på, yes, good, fine. Men utan nej tack. Vad är fötter
egentligen? Något som man alltid slår i i tröskeln och som alltid
fryser. Och nu kanske de är för att jag har cp fötter som ser ut
som trollfötter men de är alltid några skor som inte passar.
Och dom är bara fula.

FÖRHÅLLANDE
Det här är väll inte direkt min piece of cake heller. Min största
erfarenhet har av förhållanden sträcker väll sig till att jag stått
i köket och min bror och hans flickvän suttit där. Va konstigt
formulerat....jag vet inte hur jag ska förklara.Jag har väll kanske
någon slags "skräck" för förhållanden. Nog mest för att jag ser
en bild framför mig med ett par i en tv soffa med en never ending
hög av filmer eller en bild av fika stunder med pojkvännens mamma.
OCH JAG VET. Förhållanden blir vad man gör de till men ändååå!
Men de värsta jag vet med förhållanden iaf är....bebisspråket. Detta oförnekliga
jävelskap som uppstår så fort ett par blivit offentligt. Går alltså
ut på att man pratar med sin partner på ungefär samma sätt
som man pratar med sin hamster.
Tjej - Bjäbb bjäbb
Kille- Va? bjäbb
Tjej- Bjäbb bjäbb bjäbb
Kille - Bjäbb bjäbb bjäbb bjäbb
Tjej - ...Bjäbb
TRANSLATE
Tjej - Jag ville ha den rosa kudden
Killen- Va, vad sa du älskling(faller in i bebis spåket)
Tjej - Jag ville ha den rosa kudden!
Killen - Ååå förlåt älskling! här
Tjej:...tack
Bebisspåket har ALLTID ett tycka-synd-om-tonläge. Jag hatar det.
Okej nej men jag tror bara inte att de är min grej med förhållanden.
Möjligen när jag är 30. Är inte 30 en typisk förhållande tid??
Men ditills klarar ja mig fint utan.

FISK
Något som man äter,biter ihop och sväljer

FÖRÄNDRINGAR
Här är jag faktiskt lite delad. Can't live with them, Can't live without
them. Jag är en som person som ALLTID behöver ett mål att sträva
efter och så tror jag att de flesta är. Om livet står till får jag panik och
blir deppig. Därför behöver jag ständigt förändringar. Kan kanske
förklara varför jag gått på 6 skolor i mitt 17 åriga liv. Men sen finns
det ju dom saker som ALDRIG får förändras. Som sommrarna på
småland! Jag menar hela min uppväxt är trots att delvis baserad på
den platsen. Och skräcken för att släktingarna ska växa upp och
skapa en egen familj med eget sommarställe finns alltid där. De
finns ju hur många sånna där exempel som helst. ELLER när
mamma kommer hem med änglamarks A-fil och tror att de är
samma sak som ARLAS A-FIL. NEEEJ!!

Puss

Kommentarer
Postat av: saga

fötter- oj va du va anti, fast fötter e faktist ganska fula

förhållande- du kanske inte tycker de e din grej nu men när du hittar the one kan ja svära på att de e du som kommer sitta där "heej snuttibuttinutti" ;)

fisk- ja trodde inte du åt fisk. men okej. jo juste din pappa brukar laga fisk pinnar

förändringar- på den punkten håller ja verkligen me dej. saker o ting måste förändras annars står allt bara still men ändå kan man må piss för de.



okej....=) puss love u

2012-02-11 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0