How come I'm alone there?

Hej bloggen!
Jag vill alltid ligga ett steg före, helt enkelt så är jag rätt kass
på att leva här och nu. Något jag ändå tycker man ska försöka
göra. Mitt huvud är mer: Okeeej.....om jag gör så här sen såhär
så kan jag komma hit som jag vill och då kan jag jobba för att
komma hit....och sen. Och vidare. Pratade lite om de på filosofin
fresten. Djur är faktiskt väldans bra på att leva här och nu så
man kanske ska satsa på en mer djurliknande livsstil?

Tänkte också visa lite artister som inspererar mig när jag
skriver låtar!


Jag älskar rytmen på Amys låtar och hennes avslappnade sätt att sjunga på!


Annika har en otrolig talang för att skriva texter. Och om det är någon som berör är
det hon! Jag kan bara lyssna och ständigt nicka och hålla med till allt i hennes texter.

Den här sorten av musik märks nog inte av mycket alls i min musik. Men jag älskar
gitarrerna och råheten!!


Man blir så jävla glad av sån här musik!! Jag inspererades av kaxigheten haha. Dessa
låtar inspererade mig till låten Nothing to deny ;)

Hennes sköra musik är så sjukt vacker så de finns inte så mycket mer att säga!


Hennes unika melodier slutar aldrig fachinera mig!!

LYSSNA NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0