SHIIIET





I fredags fyllde min sköna älsklings böna Saga år! 18 år!!!! De ni!!
Saga är som en liten glad sprattelgubbe som man blir glad av! Saga gillar oftast
stora bekväma kläder men känner sig därimot naken om hon inte har sina ringar på
sig. Saga harvarit emo,popare,punkare jaa you name it! Fast aldrig fjortis faktiskt. I
lågstadiet var saga en utav dom coola tjejerna i klassen sen började hon umgås
med mig haha <3.  Saga gillar killar med skinn på näsan och lite pondus  och gillar
speciellt mulatter. Saga är i stort sätt kär i någon ny kille varje vecka och har hon
tid över så kollar hon hemskt gärna på någon utav sina favorit serier som O.C.
One three hill e.t.c. Saga är bra på att redigera och sånt, ro fram en dator så kan
hon fixa vad som helst. Saga älskar chailatte och trekantiga sandwich mäckor med
räkor. Saga är spontan och underbar och alltid redo att hänga med på äventyr med
mig. I sommar ska vi faktiskt till emmaboda för 3dje året i rad, de ni! Saga skakar
gärna rumpa på friskis och svettis passen med mig eller gör unken yoga med mig.

Grattis fina du!!!!
LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: saga

åå hahahhaha du kan göra en wikipedia sida om mej så mycke som du vet!!hahah ro fram en data ba!! trekantiga mackorna<3<3 säg inte att ja e en sprattelgubbe hahahahha. mulatter<3<3 emmaboda<3<3 friskis<3<3 ny kärlek varje vecka<3<3 chailatte<3<3 one tree hill<3<3emmaboda<3<3 du prickar verkligen rätt du. älskar dej mest bästa du! ps matilda o olivia sa när vi hade skiljt åt att dom älskar dej, du e så rolig o knasig. love you bästa bästis!!

2012-02-19 @ 11:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0