Bye Bye



Hej kära vänner!
Jag ska lägga ner bloggen nu. Eller den kommer finnas kvar för de är kul att
kolla tillbaka i den. Men jag kommer inte att skriva nått mera i den.
Känns lite trist men de var så att jag satt och tänkte att jag inte skulle skriva
något mer om alla saker som är jobbiga och som tynger mig för jag tycker
att de kan jag belasta någon annan stans. Och när jag gjort de så fanns de liksom
inget kvar att skriva haha. Tragiskt va? Nej men de tar en del tid också att skriva.

Självklart kommer jag fortsätta läsa alla era bloggar, för de är alltid lika kul.
Haha skulle inte förvåna mig om jag faller tillbaka och börjar skriva här igen.
Ifall ni vill följa mig på nått annat sätt så kan ni följa min tumblr:
här!

Ha de bäst nu!
Love you all


Kommentarer
Postat av: Anonym

You break my heart girl.

2012-01-24 @ 16:12:08
Postat av: sagga

kan aldrig förlåta dej.

2012-01-24 @ 16:24:18
Postat av: Anonym

HAAAALLLLLÅ!!! DU MSÅTE BÖRJA BLOGGA IGEN. Jag gillar att läsa om ditt liv. Även om jag ser dig typ varje dag....MEN HALLÅ JAG VILL FORTFARANDE ATT DU SKA BLOGGA!

2012-02-03 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0