För att till sist sammanfatta året


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja de gjorde jag och tur är väll de ;)

Höll du några av dina nyårslöften?
Misslyckades med mina förrförra så jag tror jag bestämde mig
för att inte ha några då hah.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Oj många, emmaboda dagarna, cheertävlingar, andra
sommardagar.

Vilket var ditt största misstag?
Att döma vissa personer, jag är bra på sånt tyvärr

Vilket var ditt bästa inköp?
Mina föräldrars köp av min Iphone hehehe...

Vad spenderade du mest pengar på?
Godis, sms biljetter

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att inse att de finns människor som verkligen bryr sig.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Skrillex, Amy W, Bon Iver, Patti Smith massa andra

Blev du kär?
Skulle inte påstå att jag vet vad kär är riktigt men de var väll
något i liknande väg.

Hatar du någon som du inte hatade förut?
säkert.

Vilken var den bästa boken du läst under året?
En dag

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Amy W första platta Frank och Säkerts sätt att skriva låtar.

Önskade du dig något som du fick?
Ja.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt pizza med finaste vännerna och gick på inspark ;)

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bekväm?

Vad fick dig att må bra?
Fysiskt: sömn Psykiskt: Musik,vänner,musik, familj

Vilken kändis var du mest sugen på?
Bill skarsgård

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Sova mer

Hahahah glad sliten tjej med Iphone

Kommentarer
Postat av: Anna

träffat en grym person?

eh ja, Anna. Hon är typ den bästa jag lärt känna iår!

2012-01-05 @ 13:27:19
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: saga

ja trodde du mena att du hata säkert. men sen förstod ja.

2012-01-14 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0