Super Trouper




Okej trodde aldrig jag skulle göra de här men, jag ska tipsa om smink.
Det här är mina två favoriter och jag skulle väll i stort sätt kunna klara mig på dom.

Den guldiga är en consealer från make up store som bara är grym.
Med tre olika nyanser , väldigt täckande och räcker länge! TYcker den är så
bra för att den lätt smälter in i huden. Yes box. Kanske skule bli lite kakig för
personer med torr hy men tror den funkar på de flesta.
Rätt dyr men de är värt de - 265 kr

Den gröna grejen är ett super puder! Räcker väll med att säga att den övertygat
oss alla. It all started with Elin! Emelie upptäcktde denna underbara produkt och
köpte den, sen hakade issa på, sedan jag och till sist kunde inte Marthina hålla
gingrarna i styr heller. Ger ett rätt matt resultat och helt enkelt bäst.
Från clinique - 275 kr (också värt de!)

Puss och hej
Kommer aldrig mera snacka om smink

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skam

2012-01-16 @ 10:12:31
Postat av: Isabell

Mina två favvingar också, de är oslagbara! Haha jag minns när jag lånade Elins puder innan en singsong-konsert och ba: "fett bra! ska nog köpa en sån", sen dess är vi typ alla fast haha

2012-01-17 @ 01:27:26
Postat av: saga

håller me den anonymas kommentar

2012-01-20 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0