Walking Aimlessly

Hej hopp
Försöker fixa sånt som måste fixas. Försöker fixa sömnen, fixa
plugg, fixa sång tider. Och jag har äntligen kämpat till mig en plats
på kulturskolan här i värmdö. YES! Efter massa samtal och mejl.
Jag har satt upp massa grejer som ja ska "leva efter" som jag
kommit på efter misstag, andras misstag och efter många stunder
av pinsamheter hahah.

Samtidigt kan jag tycka, kan man aldrig vara smart nog att kunna
förstå när man gör "rätt och fel" innan de är gjort? Det värsta jag
vet är medelålders personer som säger : Du förstår jag började
röka för länge sen när man var ung och dum, skulle jag välja om
skulle jag aldrig börjat. Visst de var säkert så, men samtidigt
skit snack. Att säga att man var ung & dum funkar inte.
Man är inte omedveten om allt,man vet vad man gör.

Haha snöa in på onödiga saker, men aa de är klart man måste
måste göra misstag också. Sen är de upp till en själv att
bestämma vad som är rätt och fel.


Här är en låt jag gillar från Anna Ternheims nya skiva. Hon spelar på Sveriges Radio
på fredag halv 1 och jag tycker att ni ska gå om ni har möjligheten.

Puss!

Kommentarer
Postat av: saga

den som aldrig gör några misstag prövar aldrig nått nytt! ps ja tycker du e extremt sjukt vidrigt dålig på o kommenterea min blogg. besviken

2012-01-12 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0