Happy new year!

Min nyårsafton i år var...annorlunda
Som många av er kanske redan vet så hatar jag nyår.
Varför?

1. För att min familj inte har någon nyårs tradition. Det innebär att man
måste fatta ett beslut varje år om vad man ska hitta. Det här i sin tur
medför ångest.

2. Ibland kan jag tycka att folk gör de till en större grej än vad de är.
Eller aa iaf för mig. Man måste alltid hitta något stort och kul och hitta på.

3. Ännu ett år har gått och de spelar ingen roll hur grymt det var. Nu är
de över och lämnar någon slags depp känsla.

Men! I år skulle jag vara positiv. Och jag måste säga att de blev en
annorlunda nyårsafton. För ett år sen skulle jag inte tro att jag
skulle fira nyår med varken emelie, issa eller marthina som jag inte
ens kände då. Men livet är fullt med överasskningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0