Midsommar vare

Heiiiiioo
Igår sov jag 14 timmar, de ni!!! Undrar om de någonsin tidigare hänt mig! Annars då? Jo jag jobbar mest, men de är rätt kul, tycker om att hålla mig sysselsatt. Imorn ska jag va servitris på ett bröllop så de är ju trevligt. Just nu sitter jag på min säng, tittar in i väggen och tänker på typ livet. Ibland känns de som jag är 30 och ibland som jag är 10 men aldrig 17. Alla dessa ton- åren är egentligen rätt dryga. Ibland känns de som de bara går ut på att testa självförtroendet. Hoppas ni hare bra därute! Åå nu hitta ja min hallonkräm grejs , snart luktar hela jag som ett hallon. Pusssss


Kommentarer
Postat av: Marty

Varför inte gorillabilden?

2012-06-23 @ 13:31:33
Postat av: .

blogga! :)

2012-07-09 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0