My funny valentine



Rätt kass dag men imorn är en ny. Här är Anna. Fina underbara Anna.
När jag går runt med henne i skolan känner jag mig som jag går i 3an igen.
Konstigt va? Vissa personer bara klickar man med utan att riktigt veta varför.
Anna tror ju typ att allt är meningen att bli på ett visst sätt. Jag tror ju inte att de
direkt var "menat" att vi skulle bli vänner men en väldig tur iallafall ;)

ghhgnhngjmxsdrfiujmdr iukmdc rujmykfhjndxdikjnmsikdikjmdfikhjnxdcjmnikfgiodrf
jhnfsiuhgbikujfhsujfgberfusdjwaduhuiofjeuijhnujszxikikikikikiksfpolikhjnfssdf
(Det där var för min dåliga dag, ord räcker ju sällan till)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fina fina du! 3:an??? Aja, tack iallafall. Jag tycker om dig!!! :D

2012-03-06 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0