Tomt

Jag ska skriva en låt som är så långt ifrån de jag brukar skriva. Det vill säga svensk glad discopop. När jag skulle skriva så var de bara helt tomt. Jag tänkte men vafan jag är väl helt känslokall jag har väl något att säga men nej.

Helgen har iallafall varit skit bra. Firade Elin i fredags, kommer sakna henne så när hon åker till L.A. Och på lördagen firade jag mamma, älskade mamma. Har alltid tyckt att de låtit lite töntigt när folk säger att deras föräldrar är deras förebilder men mamma börjar väl ändå nästan likna en förebild för mig. Jaja enough said. Gonatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, kommer sakna dig med! Men vi får se till att skypa, skicka mig adressen bara. :) Kram

2012-03-13 @ 10:02:10
URL: http://finest.se/elinblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0