Vårens första dag

Igår hitta jag mitt livssmycke som jag sa till Anna & Johan. De är väldigt sällan som jag hittar ett halsband jag verkligen tycker om. Alltid för glansigt eller tillgjort. Men de här var perfekt. Så när Anna och Johan övertalat mig så köpte jag de fast jag tyckte de var dyrt med 200. Nöjd gick ja därifrån.

Idag har i stort sätt isolerat mig i ett desperat försök att komma på en låt. Men allt låter som rnb skit så jag blir irriterad går ifrån. Jag hatar rnb. Måste man ha en viss genre som "låtskrivare"??

Här är ett favorit citat

"Om du går in och gör något helhjärtat så kommer du lyckas, konkurrensen är liten"


Kommentarer
Postat av: Anna

du kommer tacka mig sen.

2012-03-03 @ 22:18:01
Postat av: Julia

grymt fint halsband!

(så nu är min blogg igång)

2012-03-04 @ 15:11:12
URL: http://gravitationen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0