Only when I stop to think about you

Hellooo!

Har precis suttit och bölat till raise your voice(har jag aldrig gjort förut..)
Önskar att jag inte var så mesig som jag är när det kommer till de där
men men. Eftersom att jag inte skriver så mycket så tänkte jag iallafall
sprida lite musik här på bloggen.

En ypperligt liten del av min musiksmak består av musik som Stig tvingat
på mig medans han fortfarande bodde här hemma och fortfarande hette
Stig och inte Ossian. Den här delen brukar inte vara så värst uppskattad
av mina vänner men de här damer & herrar. Är faktiskt riktigt bra skit!
Den här låter drar upp så otroligt mycket minnen och får mig att vilja
vråla från ett stort berg. Lyssna och njut.




Kommentarer
Postat av: Julia

Nostalgi-musik, verkligen!

Kommer ihåg när man bara satt och lyssnade på sånt här, vägrade lyssna på något annat hah!(skäms..)

2012-05-19 @ 20:58:48
Postat av: saga

haha du e så blödig

2012-05-24 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0